loading...
گــوگــولــی
امیر حسین حبیبی بازدید : 74 جمعه 29 مرداد 1389 نظرات (0)

گله مي‌كرد ز مجنون ليلي / كه شده رابطه‌مان ايميلي

 

حيف از آن رابطه‌ي انساني / كه چنين شد كه خودت مي‌داني

 

عشق وقتي بشود دات‌كامي / حاصلش نيست به جز ناكامي

 

نازنين خورده مگر گرگ تو را / برده يا دات‌نت و دات‌ارگ تو را

 

بهرت اي‌ميل زدم پيشترك / جاي سابجكت نوشتم: به درك

 

به درك گر دل من غمگين است / به درك گر غم من سنگين است

 

به درك رابطه گر خورده ترك / قطع آن هم به جهنم به درك

 

آنقدر دلخورم از اين ايميلم / كه به اين رابطه هم بي‌ميلم

 

مرگ ليلي نت و مت را ول كن / همه را جاي OK كنسل كن

 

OFF كن كامپيوتر را جانم / يار من باش و ببين من ON ام

 

اگرت حرفي و پيغامي هست / روي كاغذ بنويس با دست

 

نامه يك حالت ديگر دارد / خط تو لطف مكرر دارد

 

خسته از Font و ز Format شده‌ام / دلخور از گردالي( @) ات شده‌ام

 

كرد ريپلاي به ليلي مجنون / كه دلم هست از اين سابجكت خون

 

باشه فردا تلفن خواهم كرد / هر چه گفتي كه بكن خواهم كرد

 

زودتر پيش تو خواهم آمد / هي مرتب به تو سر خواهم زد

 

راست گفتي تو عزيزم ليلي / ديگر از من نرسد ايميلي

 

                                                نامه‌اي پست نمودم بهرت / به اميدي كه سرآيد قهرت... 

برچسب ها لیلی و مجنون ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
با سلام به وبسایت خودتون خوش آمدید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 41
  • کل نظرات : 4
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 19
  • آی پی دیروز : 9
  • بازدید امروز : 22
  • باردید دیروز : 12
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 22
  • بازدید ماه : 64
  • بازدید سال : 463
  • بازدید کلی : 6,092
  • کدهای اختصاصی
    شماره پیامک:30000 نمیگم