loading...
گــوگــولــی
امیر حسین حبیبی بازدید : 198 یکشنبه 31 مرداد 1389 نظرات (0)

شما به چی فکر می کنید؟

وقتی به چهره آدما نگاه میکنید ، می بینید که دارن به چیزی فکر میکنند(به اصطلاح دغدغه فکری دارن) . در واقع یک اس ام اس با این محتوا به دستم رسید و تصمیم گرفتم اونو به صورت شعر در بیارم:

دغدغه فکری دخترا:

چهار،پنج تا عروسی پیش رومه

چهار،پنج دست لباس کمتر حرومه

 

ساناز روز تولد بنز میدن بش

به ما میدن یه لبتاب بی ارزش

 

"عروسک جونِ" من خوابش نبرده

لالایی هم بلد نیستم یه خرده

 

جوش زده صورتم که بود مثل ماه

دیگه نمی تونم برم دانشگاه

 

نگار دستبند خریده من ندارم

خدایا من چه بدبخت و بیچارم!!!

 

دغدغه فکری پسرا:

نه خونه دارم و نه ماشین و پول

بیکاری هم شده واسه ماها غول

 

تا یک ترم دیگه دَرسا تمومه

که بعدش خدمت سربازیمونه

 

2سال از عمرمو خدمت بقاپون

که بعد بیکار بگردم تو خیابون

 

میرم خواستگاری ، بم زن نمیدن

میگن پول داری یا نه؟پول ندیدن

 

در این دنیای پوچ و فانی و پست

خدایا من چه بدبختم ، چه بدبخت!!!

 

>>>شاید به همین علته که آمار سکته ها تو مردا بیشتر از زن هاست<<<

اینطور نیست؟

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
با سلام به وبسایت خودتون خوش آمدید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 41
  • کل نظرات : 4
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 26
  • آی پی دیروز : 9
  • بازدید امروز : 29
  • باردید دیروز : 12
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 29
  • بازدید ماه : 71
  • بازدید سال : 470
  • بازدید کلی : 6,099
  • کدهای اختصاصی
    شماره پیامک:30000 نمیگم