loading...
گــوگــولــی
امیر حسین حبیبی بازدید : 121 شنبه 30 مرداد 1389 نظرات (0)

ریست! : از يه ديوونه ميپرسن چرا ديوونه شدی؟ ميگه: من يه زن گرفتم که يه دختر 18 ساله داشت. دختر زنم با بابام ازدواج کرد. در نتيجه زن من، مادرزن پدرشوهرش شد، از طرفی دختر زن من که زن بابام بود، پسری زاييد که ميشد برادر من و نوه‌ي زنم، پس نوه‌ي منم ميشد. در نتيجه من پدربزرگ برادر تني خودم بودم. چند روز بعد زن من پسری زاييد که زن پدرم خواهر ناتني پسرم و مادربزرگ او شد، در نتيجه پسرم برادر مادربزرگ خودش شد. از طرفی چون مادر فعلي من يعنی دختر زنم، خواهر پسرم بود، در نتيجه من خواهرزاده‌ي پسرم شدم!! اگه هنگ کردی= Ctrl+Alt+Delete رو بزن !!

انرژی هسته ای : شباهت زن دوم و انرژی هسته ای: هر دوتاشون حق مسلم ما هستند ولی اجازه دست یابی بهشون رو نداریم.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
با سلام به وبسایت خودتون خوش آمدید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 41
  • کل نظرات : 4
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 5
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 37
  • بازدید ماه : 155
  • بازدید سال : 554
  • بازدید کلی : 6,183
  • کدهای اختصاصی
    شماره پیامک:30000 نمیگم